14. marca 2018

Zober knihu, nie tablet!

Ahoj...poznáme sa?
...tvoja tvár mi je akási povedomá.
...áno, už to mám! To na tvojom nose som preležala nejednu noc. A to tvoja káva mi pokvapkala stranu 60? 

Spoznávaš ma aj ty? Samozrejme, som to ja, tvoja najlepšia priateľka, najvernejšia spoločníčka, najtrpezlivejšia učiteľka. Viem, že na mňa sa jednoducho zabudnúť nedá. 

Hlavne teraz, v čase môjho sviatku, ktorý spolu môžeme sláviť počas celého mesiaca. 

Vopred ťa chcem ale poprosiť, nesúď ma podľa obalu. Odlož na chvíľu tablet – voniam naozaj lepšie! Za odmenu ti dám príležitosť spoznať ma z každej stránky. Nehovoriac o tom, že čítať ma je zdraviu prospešné, znižuje stres a zlepšuje kreativitu. 

Dokážem ti, že viem byť:


INŠPIRATÍVNA

Viac tepla, istoty, pohodlia a radosti? Nechaj sa inšpirovať Dánmi a nauč sa základy ich životnej filozofie Hygge.


VTIPNÁ

Zdá sa ti, že sa okolo teba v poslednom čase pohybuje veľa “dobytku” ? David Duchovny ti vtipne podanou myšlienkou ukáže zrkadlo dnešnej spoločnosti.


PODNIKAVÁ

V mori plnom rýb sa najlepšie darí žralokom. Prostredníctvom štúdií a zdravého sedliackeho rozumu ťa naučím ako rozprúdiť veľké vody na trhu módnych značiek.


DUCHAPLNÁ

Mať superschopnosti nie je vždy až tak super ako sa na prvý pohľad zdá. Svoje o tom vie aj mladá Rose, ktorej neobyčajný “talent” prináša množstvo viac aj menej úsmevných okamihov. Spoznaj zvláštne chute emócií, s ktorými sa naučila žiť.

VÝNIMOČNÁ (Pulitzerova)

Nechaj sa strhnúť majstrovským dielom z pera jedinečnej Donny Tartt. Hlboké emócie, detailné popisy, obraz americkej spoločnosti. To a omnoho viac ti ponúkam v 784 stranách Stehlíka. 

Tak už neváhaj a poď si pre mňa! 
Nájdeš ma rýchlo a ľahko v knínkupectve Panta Rhei v nákupnom centre Bory Mall. 
Teším sa na teba...
Tvoja stará dobrá kniha.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára