10. mája 2017

 Máte alebo si zakladáte rodinku? Tak pozorne čítajte


Občas sa v živote človek stretne s otázkou: ,,Aké má hodnoty a čo sú jeho priority“. Ja mám v tejto veci úplne jasno, najväčšou životnou hodnotou a prioritou je pre mňa rodina. Tá dala mojim dňom zmysel a bez nej si svoj život neviem predstaviť.





S úžasom a slzami dojatia sa posledné dni dozvedám, že aj vzťahy mojich blízkych sa rozrastajú a stanú sa z nich rodiny. Úprimne, slovo rodina pre mňa nadobudlo ten správny plnohodnotný význam práve narodením detí. Začínam byť ako skúsená dvojnásobná matka zahlcovaná otázkami o tehotenstve, pôrode či materstve. Cítim z tejto novej pozície ,,priateľa na telefóne,, obrovskú radosť ale i zodpovednosť zároveň. Dotazy okolo materstva a rodičovstva sú snáď bezodné a univerzálne odpovede na ne neexistujú. Všetci sme totiž jedineční a každého zaujíma niečo iné. Som preto rada, že práve teraz v máji, mesiaci lásky prichádza Bory Mall s programom pre všetky súčasné či vznikajúce rodiny.

Podujatie  ,,Rodinný veľtrh Bory,, sa bude konať už tento víkend a poskytne dostatok odpovedí či námetov tak pre súčasných ako aj budúcich rodičov. Svojich blízkych na ňom budem sprevádzať prvými krokmi vo svete kočíkov či výberu výbavičky pre dieťatko. Priznám sa, rada si tieto chvíle zopakujem. Za tých pár rokov čo som už maminou sa síce dosť vecí aj ponuke detskej výbavy zmenilo, ale osobná skúsenosť je tá najlepšia referencia, no nie?

O program pre deti bude na veľtrhu tiež postarané čo ja osobne vždy veľmi ocením. Herné zóny, kde sa deti športovo vyšantia, tvorivo zabavia a pri čítaní detských kníh zase prenesú do rozprávkového sveta. Z rozprávkovej ríše do Bory Mall zavítajú v sobotu aj postavičky Máša a Medveď a ja opäť získam titul „mama roka“ pre hravo splnené detské sny. Ak sú Vaše deti súťaživé rovnako ako tie naše, môžu sa stať súčasťou rekordu v stavaní súprav mašiniek Thomas&Friends či jazde na Hot Wheels dráhe. 




Aktuálne s prichádzajúcim letom viacerí rodičia riešia tábory pre svoje deti. Náš syn, školák, už dozrel do veku, kedy si premiérovo pôjde vybrať ten svoj. Verím, že ho zaujme futbalový ,,Vittek Camp“, ktorý bude môcť na veľtrhu aj vyhrať.  Zdravý pohyb podporuje zdravie a zdravie je to najcennejšie čo máme.  Zvýšiť imunitu detí možno okrem zdravého pohybu aj podávaním správne zvolenej, vyváženej stravy. Ako na to, to si pôjdem vypočuť v nedeľu na talkshow so známymi mamičkami. 
   
Na ,,Rodinnom veľtrhu Bory“ si z bohatého programu vyberie určite každý. Spojiť rodinné nákupy, zábavu i poznanie pod jednou strechou môžete už 13.-14.5. v Bory Mall.

Teším sa na Vás!

Majka :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára